Kuih Bulan,

Rasa Tradisi Dan Kesejahteraan Dengan Kuih Bulan Oh Cha Matcha

Isnin, Julai 31, 2023 Mahamahu 2 Comments

Oh Cha Matcha, sebuah kafe matcha terkenal yang diraikan kerana dedikasinya terhadap pilihan yang mementingkan kesihatan dan ciptaan matcha yang luar biasa, dengan bangganya mempersembahkan Kuih Bulan Kulit Salji untuk tahun ketiga untuk Sambutan Pertengahan Musim Luruh yang akan datang pada September 2023.



Tahun ini, Oh Cha Matcha membawakan anda gabungan sejarah dan kesenian yang menawan dengan pembungkusan merah dan putih yang menarik, menggambarkan kisah-kisah mempesonakan di sebalik Festival Pertengahan Musim Luruh. Selidiki cerita rakyat Cina purba tentang Dewi Bulan dan Arnab di Bulan, kerana pembungkusan itu merangkum dengan indah semangat perayaan yang digemari ini yang disambut secara meluas.



Di dalam pembungkusan, anda akan menemui kembalinya empat kuih bulan istimewa Oh Cha Matcha: Matcha Mung Bean (Matcha Snow Skin), Hojicha Mung Bean (Purple Sweet Potato Snow Skin), Genmaicha Mung Bean (Blue Spirulina Snow Skin) dan Gyokuro Kacang Hijau (Kulit Salji Ubi). Selaras dengan falsafah jenama mereka, kuih bulan ini bukan sahaja mempunyai rasa yang luar biasa tetapi juga menawarkan pelbagai manfaat kesihatan, menjadikannya pilihan ideal untuk pengguna yang mementingkan kesihatan.



Salah satu aspek luar biasa kuih bulan Oh Cha Matcha ialah sifat mesra vegan mereka, memastikan semua orang dapat menikmati keseronokan musim perayaan ini. Selain itu, kuih bulan ini bebas gula, kerana ia dibuat dengan tangan dengan stevia semulajadi berasaskan tumbuhan, alternatif gula yang sihat. Tiada pewarna atau sirap tiruan digunakan, walaupun kuih bulan memang mengandungi gluten. Hayati pengalaman tanpa rasa bersalah dengan menikmati kuih bulan tanpa tenusu dan tanpa gula ini. Sila ambil perhatian bahawa ketersediaan adalah terhad disebabkan oleh proses pengeluaran kumpulan kecil yang teliti.



Set kuih bulan berharga RM69.90 sekotak dan boleh didapati untuk pembelian mulai akhir Julai 2023 hingga September 2023 atau sementara stok masih ada. Untuk menjamin set kotak anda, prapesan dalam talian di https://ohchamatcha.com/ dan dapatkannya dengan mudah di kedai TTDI Oh Cha Matcha. Set kotak pra-tempahan boleh dikumpulkan setiap hari Jumaat, Sabtu dan Ahad sehingga 29 September 2023. Untuk pesanan istimewa, seperti pesanan penghantaran, korporat atau pukal, sila hubungi Oh Cha Matcha di Instagram di @OhChaMatcha.KL atau melalui e-mel di hello@ohchamatcha.com.



Selami rasa tradisi dan kesejahteraan yang kaya dengan Kuih Bulan Oh Cha Matcha dan raikan Festival Pertengahan Musim Luruh dengan bergaya. Dapatkan selagi stock masih ada.








2 ulasan:

  1. Menarik betul tengok warna-warni kuih bulan ni. Sedapnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama15 Ogos, 2023

      Betul tu rasa macam kat bulan hehehe boleh lah nak cuba...

      Padam