Chicken Chup,

Chup! Berehat Seketika Bersama The Chicken Rice Shop Ulang Tahun Yang Ke-24

Jumaat, Jun 28, 2024 Mahamahu 0 Comments

The Chicken Rice Shop (TCRS), sebuah restoran rangkaian keluarga halal tempatan, dengan bangganya meraikan tahun ke-24 mereka dalam menyatukan orang ramai melalui hidangan yang enak. Meraikan satu lagi tahun yang menawarkan kelazatan nasi ayam, TCRS dengan besar hati memperkenalkan menu baharu, Chicken Chup!



Boleh didapati di pasaran di seluruh negara dari 10 Jun hingga 11 Ogos 2024, Chicken Chup! merupakan hidangan unik dengan potongan ayam yang lembut bersama sos sentuhan lada hitam dan limau. Ciptaan inovatif ini menawarkan pengalaman rasa yang lain daripada yang lain dengan dagingnya yang lembut dilapisi dengan sos yang kaya dengan perisa lada dan sentuhan limau yang menyelerakan.



Selama 24 tahun, TCRS telah menjadi mercu tanda dalam industri makanan Malaysia dan menawarkan suasana yang selesa di mana pelanggan daripada pelbagai lapisan masyarakat dapat berkumpul untuk menikmati hidangan yang lazat. Ditubuhkan atas prinsip menyediakan masakan Malaysia yang autentik, TCRS terus berkembang dari sebuah kedai makan tunggal kini menjadi rangkaian yang meluas ke seluruh negara, melayan jutaan pelanggan yang berpuas hati.

Dari permulaan yang sederhana, TCRS terus berkembang, menyesuaikan diri dengan perubahan citarasa dan kegemaran disamping terus menerus setia kepada akar budayanya. Pengenalan Chicken Chup! adalah bukti semangat inovatif mereka dan komitmen terhadap kecemerlangan masakan. Selama beberapa tahun, TCRS telah memperkenalkan pelbagai hidangan popular, setiap satu mencerminkan pelbagai rasa dan citarasa kaya dalam masakan Malaysia. Evolusi berterusan ini telah mengukuhkan reputasinya sebagai sebuah restoran makanan yang dikasihi ramai.



Untuk memenuhi keperluan kumpulan yang berbeza, Chicken Chup! menawarkan tiga set: Set Chup Satu, Set Chup Dua, dan Set Chup Empat. Selain itu, untuk melegakan dahaga anda, TCRS memperkenalkan minuman terhadnya, Chup and Chill, minuman berkarbonat dan menyegarkan sebagai pelengkap pada hidangan terbaru ini.



Sempena sambutan Ulangtahun ke-24 TCRS ini juga, mereka menganjurkan pertandingan "Chup and Snap" untuk peluang memenangi ganjaran yang luar biasa. 

Hadiah-hadiah untuk di menangi :-
○ Hadiah 1 - Samsung S24
○ Hadiah 2 - Artiq Air Air Conditioner
○ Hadiah 3 - OSIM uAlpine Smart 2 Air Purifier
○ Hadiah 4 - Xiao Mi robot vacuum X10

Hadiah Saguhati juga ada:-
■ Petronas Voucher
■ Harvey Norman Voucher
■ RM100 TNG Credits
■ RM100 SedapZ voucher

Cara Menyertai Pertandingan:-
1. Ikuti @thechickenriceshop di Instagram.
2. Tangkap gambar Chicken Chup! dengan cara yang paling kreatif dan kongsi di sosial media dengan hashtag #TCRSChickenChup dalam kapsyen.
3. Tag 2 rakan dan pastikan akaun anda terbuka.
4. Peraduan akan berlangsung dari 10 Jun hingga 11 Ogos

Teruskan dapatkan infomasi terkini dengan mengikuti @thechickenriceshop di Instagram. Untuk maklumat lanjut, lawati laman web www.thechickenriceshop.com  atau laman Facebook mereka di https://www.facebook.com/thechickenriceshop/.








0 Pandangan: