Awards,

Plaza Premium Lounge Meraikan Kemenangan Di Anugerah Syarikat Penerbangan Dunia Oleh Skytrax Lapan Tahun Berturut-turut

Selasa, Julai 02, 2024 Mahamahu 2 Comments

Plaza Premium Lounge, jenama lounge lapangan terbang bebas pertama di dunia dan rangkaian lounge bebas global terbesar di bawah Plaza Premium Group, telah dianugerahkan "World's Best Independent Airport Lounge" di Anugerah Syarikat Penerbangan Dunia 2024 yang berprestij oleh Skytrax hari ini di London. Ini adalah kali kelapan berturut-turut syarikat itu menerima gelaran ini sejak 2016. Plaza Premium Lounge Rome di Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport (FCO) di T3 Departures mendahului senarai sekali lagi, membina kejayaannya pada 2023, manakala Plaza Premium Lounge di Dubai Lapangan Terbang Antarabangsa menduduki tempat ke-5.



Encik Song Hoi See, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Plaza Premium Group berkata: "Menerima anugerah berprestij ini selama lapan tahun berturut-turut adalah satu penghormatan mutlak. Dua puluh enam tahun lalu, kami memperkenalkan konsep lounge lapangan terbang bebas pertama di dunia, dan kami telah menghasilkan Hari ini, kami beroperasi di 80 lapangan terbang antarabangsa di 30 negara, dengan lebih 250 lokasi, dan telah berkembang lebih daripada sekadar menawarkan perkhidmatan ruang istirahat untuk menyediakan pengalaman lapangan terbang 360 darjah yang komprehensif terus berubah sama ada dalam konteks corak perjalanan. inovasi lapangan terbang, dan tingkah laku penumpang Kami percaya perjalanan harus menyenangkan dan oleh itu apa pun perjalanan, kami menyasarkan untuk menjangka dan mengembangkan tawaran kami untuk membina dengan memikirkan penumpang masa kini dan masa depan.

Kami mengucapkan terima kasih kepada Skytrax atas pengiktirafan ini, dan juga kepada rakan kongsi lapangan terbang kami, rakan kongsi perniagaan, serta rakan industri di seluruh dunia yang telah menyokong kami sepanjang tahun. Sudah tentu, kami berhutang segala-galanya kepada pasukan kami atas komitmen mereka yang tidak berbelah bahagi dalam menyediakan perkhidmatan yang cemerlang kepada pengembara setiap hari. Anugerah ini adalah bukti kerja keras dan semangat mereka."

Edward Plaisted, Ketua Pegawai Eksekutif Skytrax berkata: "Kami mengucapkan tahniah kepada Plaza Premium Lounge kerana dinobatkan sebagai pengendali Ruang Rehat Lapangan Terbang Bebas Terbaik di Dunia, dan memenanginya untuk tahun kelapan berturut-turut adalah pencapaian yang luar biasa. Plaza Premium Lounge pada 2024 adalah di Rom. Lapangan Terbang Fiumicino, dan sebagai penyedia ruang istirahat yang paling terkenal di dunia - pengurusan Kumpulan Plaza Premium dan seluruh pasukan harus berbangga dengan pengiktirafan yang sangat tinggi daripada pelanggan ini."

PPG terus membina legasi kecemerlangannya dan mengembangkan jejaknya sambil mengutamakan kemampanan, pendigitalan dan manusia. Syarikat itu terus berkembang dan mencipta nilai untuk pengembara, berpegang teguh pada misi terasnya untuk "menjadikan perjalanan lebih baik".

Pengalaman "Proudly Local" baru-baru ini diperkenalkan di Plaza Premium Lounge di enam lokasi sulung, termasuk lounge Rome yang memenangi anugerah dan lounge Dubai, yang juga merupakan salah satu daripada Top-5 dalam kategori anugerah, sebagai sebahagian daripada "Your Kempen Destinasi Sebelum Berlepas". Lokasi lain termasuk Kuala Lumpur, Jakarta, Nagoya dan Adelaide.



Song menjelaskan: “Pengembara hari ini semakin didorong oleh pengalaman, dan kami menyedari keperluan untuk berkembang bersama mereka. Dengan itu, Plaza Premium Lounge kini lebih daripada sekadar ruang istirahat; ia berubah menjadi destinasi lapangan terbang di mana penumpang boleh makan, minum, bekerja dan menyegarkan badan sebelum penerbangan mereka, sambil tenggelam dalam budaya lokasi lapangan terbang tersebut.

Hasrat kami adalah untuk pengembara mencari inspirasi dan mewujudkan hubungan yang lebih mendalam dengan bandar melalui makanan, seni dan orang ramai. Ia menunjukkan elemen 'budaya' janji jenama kami, di samping keselesaan, kemudahan, kasih sayang, penjagaan dan nilai, kami percaya layanan yang baik akan menyumbang kepada menjadikan perjalanan lapangan terbang sebagai bahagian yang lebih baik dalam penerbangan."

Mengenai lounge yang memenangi anugerah:

NO. 1 - Plaza Premium Lounge Rom - Lapangan Terbang Leonardo da Vinci-Fiumicino (T3)




Lounge Premium Plaza - Lapangan Terbang Leonardo da Vinci-Fiumicino di Itali memberi pelancong pemandangan ke Rom dengan pengaruh seni bina Rom purba dalam reka bentuk ruang istirahatnya. Pengembara boleh menikmati pilihan makanan dan minuman sambil berehat di lounge, dan juga meneruskan kerja dengan Wi-Fi percuma dan stesen pengecasan di lounge.

NO. 5 - Plaza Premium Lounge DubaiLapangan Terbang Antarabangsa Dubai




Plaza Premium Lounge Dubai menawarkan tempat duduk yang selesa, empat suite keluarga peribadi dengan perkhidmatan butler peribadi, bilik merokok yang ditetapkan, kemudahan pancuran mandian, kawasan bersantai, 'Aerobar' yang lengkap dan stesen memasak langsung yang menyajikan pilihan bahasa Arab, Asia dan antarabangsa yang baik. masakan.







2 ulasan: