#KasiJadi,

Bazar Ulang Tahun Ke-6 J&T Express Suatu Kejayaan Yang Menarik Melalui Kempen #KasiJadi

Isnin, Ogos 05, 2024 Mahamahu 0 Comments

Hujung minggu adalah cetusan kegembiraan apabila penyedia perkhidmatan logistik global terkemuka negara, J&T Express Malaysia baru-baru ini menyambut ulang tahun ke-6nya dengan acara bazar besar di Piazza, Pavilion Bukit Jalil. Acara ini, sebahagian daripada kempen #KasiJadi J&T Express yang dirasmikan oleh Yang Berhormat Fahmi Fadzil, Menteri Komunikasi, merupakan satu kejayaan yang memberangsangkan dengan menarik lebih 10,000 pengunjung yang datang bersama-sama pada platform yang meriah untuk vendor, usahawan dan orang ramai.



Acara dua hari itu merupakan sambutan yang meriah, dipenuhi dengan pelbagai aktiviti, persembahan secara langsung dan peluang rangkaian yang tidak ternilai - menandakan peristiwa penting dalam perjalanan J&T Express dalam industri e-dagang dan logistik. En. Vincent Low, Naib Presiden J&T Express Malaysia, menyatakan bahawa acara ini mempunyai tempat yang istimewa di hati mereka, berfungsi sebagai kesempatan yang sempurna untuk mempamerkan pertumbuhan, dedikasi dan komitmen yang tidak berbelah bagi mereka kepada masyarakat sempena ulang tahun ke-6 mereka. 
.
#KasiJadi melambangkan peluang yang diwujudkan melalui J&T Express Malaysia, menyediakan platform untuk vendor dan pemain logistik untuk mendapatkan pendedahan jenama dan memaksimumkan bahagian pasaran mereka,” kata Encik Vincent pada majlis itu.

Di J&T Express, kami menghargai akar umbi kami dan kekal komited untuk menghubungkan dunia dengan lancar melalui pendekatan berpusatkan pelanggan kami dan dedikasi kepada kecekapan. Meraikan tahun ke-6 kami dengan kempen #KasiJadi, bermula dengan bazar ini, mempunyai makna yang istimewa untuk kami. Pencapaian ini tidak akan dapat dicapai tanpa sokongan tidak berbelah bahagi daripada rakan niaga kami, kepercayaan pelanggan kami, dan kerja keras serta dedikasi pasukan J&T Express.



Berpegang kepada falsafah perkhidmatan mereka iaitu "Pantas, Boleh Dipercayai, Inovatif," J&T Express Malaysia terus menyediakan penyelesaian logistik yang komprehensif kepada pelanggannya, mencapai kejayaan yang luar biasa di peringkat tempatan dan antarabangsa. Pada 2022, syarikat itu melabur RM 600 juta dalam pusat logistik baharu di Bandar Rimbayu, dan secara rasmi disenaraikan di Papan Utama Bursa Saham Hong Kong pada Oktober 2023. Baru-baru ini, J&T Express Malaysia bekerjasama dengan UOB Malaysia dan Fass Payment Solutions ( Fasspay) untuk menawarkan penyelesaian pembayaran tanpa sentuh untuk pelanggan - membawa kemudahan selanjutnya di seluruh negara.

Komitmen kami terhadap ketepatan masa terbukti dengan mencapai kadar 97% dalam petunjuk ketepatan masa kami. Berkembang secara berterusan, kapasiti operasi harian kami pada tahun 2024 telah meningkat sebanyak 103.16% tahun ke tahun, mencerminkan dedikasi kami untuk memenuhi keperluan pelanggan kami yang berkembang dengan keupayaan dan kebolehpercayaan yang dipertingkatkan. Ketika kami memasuki suku kewangan ketiga tahun ini, kami menyasarkan untuk melepasi rekod ini, membolehkan kami mengekalkan komitmen kami dan meningkatkan lagi perkhidmatan kami dengan memperkenalkan penyelesaian penyampaian baharu dan menambah baik infrastruktur digital kami.



Encik Vincent menegaskan bahawa J&T Express Malaysia kekal komited terhadap pertumbuhan dan pengembangan, sentiasa menyesuaikan diri dengan industri yang sentiasa berkembang. Melalui inisiatif seperti #KasiJadi, J&T Express akan terus menyokong masyarakat sebagai pemain terkemuka dalam industri dan penyokong tegar keusahawanan.

J&T Express Malaysia beroperasi dengan kecekapan dan skala yang luar biasa. Dengan rangkaian meluas yang terdiri daripada lebih 600 cawangan yang terletak di kedudukan strategik di seluruh Malaysia, disokong oleh lebih daripada 10 mesin pengisih automatik termaju dan lebih 3,000 kenderaan, kami memastikan perkhidmatan yang cepat dan boleh dipercayai untuk memenuhi permintaan pasaran.



Untuk maklumat lanjut mengenai J&T Express Malaysia dan kempen #KasiJadi, sila layari https://jtexpress.my/, Facebook dan Instagram (@jtexpressmy).








0 Pandangan: